Direktlänk till inlägg 8 mars 2013

Freeeedag!!!

Av Yvonne Pettersson - 8 mars 2013 19:32

Hej! Nu har jag gjort min första vecka på C-op i Falun å de känns kanon. I dag har jag haft 3 lika operationer å den sista klarade jag själv, nästan i alla fall. Men dom har annan op- journal, andra op-bord annan rtg å andra rutiner, men jag tror att man kan lära en gammal käring som mig i allafall, e ju ganska envis när jag sätter den sidan till. Å jag tycker att de eså himla kul!! Alla e så snälla å hjälpsamma. Inser hur himla mycke de ger att byta arbetsplats ett tag å få nya input å se hur andra op- avd jobbar. Jag e GLAD! Å så har jag ju ett nytt litet hem som jag värnar om. Tycker om å få komma hem å stänga MIN dörr. Ja! Kära vänner å alla ni andra, jag har de bra, å nu har jag kommit till mitt tredje hem å fått pussa alla 4 hårbollar. I morrn blir de e heldag på skotern. Puss å kram på er alla kära vänner å ni andra, å ha en riktigt trevlig helg, för de ska jag ha.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Pettersson - 24 oktober 2013 13:19


Ja om ni frågar Örjan så vare de! Ok, de kanske va lite lättare, eller så va oron å problemen mindre? En sak e då seker, jag va snyggare, smalare å hade mindre livserfarenhet än i dag. Ett problem kommer ju sällan ensam, men va fan måste dom komma i...

Av Yvonne Pettersson - 23 april 2013 21:06

Vart e egentligen hemma? Ja de kan man ju undra, hemma är där tryggheten finns. Just nu är hemma i mitt "andra" första hem i Falun. På fredag ere i Selen. Men nu har jag åkt färdigt bil ett par dar, har åkt ca 90 mil sen i fredags, så nu får de räcka...

Av Yvonne Pettersson - 23 april 2013 21:05

Vart e egentligen hemma? Ja de kan man ju undra, hemma är där tryggheten finns. Just nu är hemma i mitt "andra" första hem i Falun. På fredag ere i Selen. Men nu har jag åkt färdigt bil ett par dar, har åkt ca 90 mil sen i fredags, så nu får de räcka...

Av Yvonne Pettersson - 13 april 2013 15:17

Ā hej igen! Nu vare ett tag sen, men allt fortlöper som de ska. Jobba, eta, twetta å sova. I onsdags så va de premiär mingel, dvs en kvälls tur på lasarettet, de gick väl ganska bra tror jag. Pussla med bord, fylla på , lösa för mat å så. En trev...

Av Yvonne Pettersson - 5 april 2013 18:56

Hej hopp gott folk! Nu e påsken över å jag har jobbat i veckan. Åh vad jag trivs på lasarettet! Men nån morronmännska blir jag nog aldrig, ögena vill inte riktigt öppnas 06.15 var morron. I dag när jag kom hem så blev jag väldigt upprörd! På dörr...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards